ZAPYTANIE OFERTOWE NR 06/08/2017

Opublikowano: 11 sierpnia 2017

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 06/08/2017 NA:

Dostarczenie szaf narzędziowych

  1. Dane Zamawiającego:

SERON Kołodziejczyk Sp. J.

ul. Centralnego Okręgu Przemysłowego 18,

37-450 Stalowa Wola

  1. Tryb udzielenia zamówienia:

Konkurs ofert – zasada konkurencyjności

Zamówienie w ramach projektu Program Operacyjny Inteligentny Rozwój, na które Zamawiający uzyskał dofinansowanie w ramach poddziałania 3.2.2 „Kredyt na innowacje technologiczne” dla projektu pt:Technologia wytwarzania typoszeregu obrabiarek CNC z zastosowaniem innowacyjnych rozwiązań i materiałów kompozytowych”.

  1. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie szaf narzędziowych, które podniosą bezpieczeństwo
w zakresie przechowywania narzędzi:

1. Szafy narzędziowe – 6 szt., o następujących parametrach:
– wymiary szafki wys. min. 880 mm, szer. min. 700 mm, gł. min. 470 mm,
– grubość blachy min. 1,5 mm,
– maks. obciążenie statyczne min. 500 kg, dynamiczne min. 300 kg,
– ilość szuflad min. 7 szt.,
– wymiary szuflad min. 569x339mm,
– wysokość szuflad min.: 75 mm – 6szt., 150 mm – 1 szt.,
– maks. obciążenie szuflad min. 35 kg,
min. 3 ścianki z płyty perforowanej, które umożliwią dobór i montaż uchwytów,
– szuflady osadzone na teleskopowych prowadnicach rolkowych o dużej obciążalności i trwałości, zabezpieczone przed samoistnym wysunięciem.

Termin realizacji zamówienia: do 4 tygodni od momentu podpisania formularza zamówienia

Określenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39141300-5 – Szafy

  1. Warunki płatności

Płatność nastąpi po dostarczeniu przedmiotu zamówienia do Zamawiającego w terminie 21 dni od dostarczenia. Forma płatności przelew 21 dni.

  1. Opis warunków udziału w postępowaniu

O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca spełniający łącznie następujące warunki:

    1. Złoży oświadczenie o łącznej realizacji wszystkich wyżej wymienionych przedmiotów zamówienia.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.

    1. Złoży oświadczenie, o tym że posiada możliwość dokonania na własny koszt przeszkolenia wytypowanych pracowników Zamawiającego.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.

  1. Opis sposobu przygotowania oferty

    1. Ofertę należy przygotować zgodnie z opisem zamówienia. Oferent ponosi wszystkie koszty związane
      z przygotowaniem i złożeniem oferty.

    2. Ofertę należy złożyć na formularzu stanowiącym załącznik do zapytania ofertowego.

    3. Oferta musi być ważna przynajmniej przez okres 30 dni, przy czym bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

    4. Oferta musi zostać podpisana przez osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu składającego ofertę
      i ostemplowana pieczęcią firmową. Każdą stronę oferty należy parafować.

  1. Miejsce i termin składania ofert

Oferty należy składać w formie pisemnej w języku polskim, w zamkniętej kopercie na adres:

SERON Kołodziejczyk Sp.J. ul. Centralnego Okręgu Przemysłowego 18, 37-450 Stalowa Wola
w terminie do dnia 21.08.2017 do godz. 23.59

Na kopercie/w temacie wiadomości proszę podać: Dostarczenie szaf narzędziowych”.

lub na adres e-mail: przetargi@seron.pl.

Terminem złożenia oferty jest termin jej wpływu do zamawiającego. Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę.

  1. Kryteria oceny ofert

Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spełniającą warunki określone w zapytaniu ofertowym.

Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

Lp.

Nazwa kryterium

Waga

Sposób przyznawania punktów

1.

Cena oferty netto

80%

ocena na podstawie formularza ofertowego

cena oferowana minimalna netto

C = ———————————————- x 100 pkt

cena badanej oferty netto

2.

Okres gwarancji (podany w miesiącach) na dostarczone szafy narzędziowe

20%

ocena na podstawie formularza ofertowego

Gwarancja (G) – do 24 miesięcy – 0 pkt.

Gwarancja (G) – od 25 do 36 miesięcy – 10 pkt.

Gwarancja (G) – powyżej 36 miesięcy – 20 pkt.

Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania: 100 pkt.

Wymagany okres gwarancji na szafy narzędziowe: 24 miesiące. Termin gwarancji biegnie od czasu uruchomienia, jednak nie dłużej niż 1 rok od czasu dostarczenia. Dopuszcza się uruchomienie przez zmawiającego poszczególnych elementów zestawu w różnych odstępach czasu. Czas reakcji serwisowej 24h.

Punkty wyliczone w danym kryterium zostaną pomnożone przez wagę % danego kryterium i dodane do siebie, wg wzoru:

P = C x 80 % + G

Uzyskane oceny zostaną zaokrąglone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta spełni wszystkie warunki i wymagania oraz otrzyma największą liczbę punktów.

W przypadku podania wartości przedmiotu zamówienia w walucie obcej, przeliczanie na złote dokonane zostanie według średniego kursu NBP z dnia otwarcia ofert.

  1. Informacja na temat zakresu wykluczenia

Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane z osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

  2. posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,

  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Spełnienie powyższych wymogów należy potwierdzić w formie oświadczenia.

  1. Warunki zmian zamówienia

1. Zmiana postanowień zamówienia może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem ust. 2.

2. Zmiana istotnych postanowień zamówienia dopuszczalna jest w przypadkach:

  1. zmiany albo wprowadzenia nowych przepisów lub norm, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,

  2. w przypadku, gdy wskutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili składania zamówienia, konieczne będzie przedłużenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia.

  1. Miejsce i termin otwarcia ofert

Otwarcie ofert nastąpi dnia 22.08.2017 r. o godz. 9.30 w siedzibie Zamawiającego. Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert.

XIII. Pozostałe informacje:

    1. Osoba uprawniona do kontaktu z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania:

Klaudia Dybus, mail: klaudia.dybus@seron.pl , tel. 601 597 298

    1. Poprzez złożenie oferty Oferent wyraża zgodę na podanie do wiadomości pozostałych Oferentów szczegółów oferty. Oferent ma prawo nie wyrazić zgody na podanie do wiadomości szczegółów technicznych przedmiotu zamówienia.

    2. Złożenie oferty nie stanowi zawarcia umowy.

    3. Oferty, które nie spełniają wymagań określonych w zapytaniu ofertowym nie będą rozpatrywane.

    4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość do przeprowadzenia negocjacji z wybranymi oferentami, w celu doprowadzenia do polepszenia warunków zamówienia, głównie ceny.

    5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Oferty częściowe lub wariantowe nie będą brane pod uwagę.

    6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania ofertowego na każdym etapie prowadzonego postępowania i nie wybrania żadnej z przedstawionych ofert bez podania przyczyny. W przypadku zaistnienia powyższych okoliczności Oferentom nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.

    7. Postępowanie nie jest prowadzone w oparciu o ustawę z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo Zamówień Publicznych, dlatego nie jest możliwe stosowanie środków odwoławczych określonych w tej ustawie.

    8. Treść zapytania ofertowego wraz z załącznikami jest dostępna:

– W bazie konkurencyjności pod adresem: www.bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/

– W oryginalnej wersji w siedzibie Zamawiającego – całość dokumentacji, a treść zapytania na tablicy ogłoszeń,

– W wersji elektronicznej na stronie zamawiającego www.seron.pl w zakładce „Aktualności”, gdzie znajduje się treść zapytania ofertowego oraz link pod którym znajdują się niżej wymienione załączniki do zapytania.

Załącznikami do niniejszego dokumentu są:

Nr

Nazwa załącznika:

1

Formularz ofertowy

2

Wzór zamówienia

 
Dokumenty w wersji elektronicznej – Pobierz