ZAPYTANIE OFERTOWE NR 07/08/2017 NA:
Dostarczenie szaf narzędziowych
-
Dane Zamawiającego:
SERON Kołodziejczyk Sp. J.
ul. Centralnego Okręgu Przemysłowego 18,
37-450 Stalowa Wola
-
Tryb udzielenia zamówienia:
Konkurs ofert – zasada konkurencyjności
Zamówienie w ramach projektu Program Operacyjny Inteligentny Rozwój, na które Zamawiający uzyskał dofinansowanie w ramach poddziałania 3.2.2 „Kredyt na innowacje technologiczne” dla projektu pt: „Technologia wytwarzania typoszeregu obrabiarek CNC z zastosowaniem innowacyjnych rozwiązań i materiałów kompozytowych”.
-
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie szaf narzędziowych, które podniosą bezpieczeństwo
w zakresie przechowywania narzędzi:
1. Szafy narzędziowe – 6 szt., o następujących parametrach:
– wymiary szafki wys. min. 880 mm, szer. min. 700 mm, gł. min. 470 mm,
– grubość blachy min. 1,5 mm,
– maks. obciążenie statyczne min. 500 kg, dynamiczne min. 300 kg,
– ilość szuflad min. 7 szt.,
– wymiary szuflad min. 569x339mm,
– wysokość szuflad min.: 75 mm – 6szt., 150 mm – 1 szt.,
– maks. obciążenie szuflad min. 35 kg,
– min. 3 ścianki z płyty perforowanej, które umożliwią dobór i montaż uchwytów,
– szuflady osadzone na teleskopowych prowadnicach rolkowych o dużej obciążalności i trwałości, zabezpieczone przed samoistnym wysunięciem.
Termin realizacji zamówienia: do 4 tygodni od momentu podpisania formularza zamówienia
Określenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39141300-5 – Szafy
-
Warunki płatności
Płatność nastąpi po dostarczeniu przedmiotu zamówienia do Zamawiającego w terminie 21 dni od dostarczenia. Forma płatności przelew 21 dni.
-
Opis warunków udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca spełniający łącznie następujące warunki:
-
-
Złoży oświadczenie o łącznej realizacji wszystkich wyżej wymienionych przedmiotów zamówienia.
-
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.
-
-
Złoży oświadczenie, o tym że posiada możliwość dokonania na własny koszt przeszkolenia wytypowanych pracowników Zamawiającego.
-
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.
-
Opis sposobu przygotowania oferty
-
-
Ofertę należy przygotować zgodnie z opisem zamówienia. Oferent ponosi wszystkie koszty związane
z przygotowaniem i złożeniem oferty. -
Ofertę należy złożyć na formularzu stanowiącym załącznik do zapytania ofertowego.
-
Oferta musi być ważna przynajmniej przez okres 30 dni, przy czym bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
-
Oferta musi zostać podpisana przez osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu składającego ofertę
i ostemplowana pieczęcią firmową. Każdą stronę oferty należy parafować.
-
-
Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy składać w formie pisemnej w języku polskim, w zamkniętej kopercie na adres:
SERON Kołodziejczyk Sp.J. ul. Centralnego Okręgu Przemysłowego 18, 37-450 Stalowa Wola
w terminie do dnia 31.08.2017 do godz. 23.59
Na kopercie/w temacie wiadomości proszę podać: „Dostarczenie szaf narzędziowych”.
lub na adres e-mail: przetargi@seron.pl.
Terminem złożenia oferty jest termin jej wpływu do zamawiającego. Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę.
-
Kryteria oceny ofert
Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spełniającą warunki określone w zapytaniu ofertowym.
Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Lp. |
Nazwa kryterium |
Waga |
Sposób przyznawania punktów |
1. |
Cena oferty netto |
80% |
ocena na podstawie formularza ofertowego cena oferowana minimalna netto C = ———————————————- x 100 pkt cena badanej oferty netto |
2. |
Okres gwarancji (podany w miesiącach) na dostarczone szafy narzędziowe |
20% |
ocena na podstawie formularza ofertowego Gwarancja (G) – do 24 miesięcy – 0 pkt. Gwarancja (G) – od 25 do 36 miesięcy – 10 pkt. Gwarancja (G) – powyżej 36 miesięcy – 20 pkt. |
Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania: 100 pkt.
Wymagany okres gwarancji na szafy narzędziowe: 24 miesiące. Termin gwarancji biegnie od czasu uruchomienia, jednak nie dłużej niż 1 rok od czasu dostarczenia. Dopuszcza się uruchomienie przez zmawiającego poszczególnych elementów zestawu w różnych odstępach czasu. Czas reakcji serwisowej 24h.
Punkty wyliczone w danym kryterium zostaną pomnożone przez wagę % danego kryterium i dodane do siebie, wg wzoru:
P = C x 80 % + G
Uzyskane oceny zostaną zaokrąglone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta spełni wszystkie warunki i wymagania oraz otrzyma największą liczbę punktów.
W przypadku podania wartości przedmiotu zamówienia w walucie obcej, przeliczanie na złote dokonane zostanie według średniego kursu NBP z dnia otwarcia ofert.
-
Informacja na temat zakresu wykluczenia
Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane z osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
-
uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
-
posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
-
pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
-
pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Spełnienie powyższych wymogów należy potwierdzić w formie oświadczenia.
-
Warunki zmian zamówienia
1. Zmiana postanowień zamówienia może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem ust. 2.
2. Zmiana istotnych postanowień zamówienia dopuszczalna jest w przypadkach:
-
zmiany albo wprowadzenia nowych przepisów lub norm, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,
-
w przypadku, gdy wskutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili składania zamówienia, konieczne będzie przedłużenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia.
-
Miejsce i termin otwarcia ofert
Otwarcie ofert nastąpi dnia 01.09.2017 r. o godz. 9.30 w siedzibie Zamawiającego. Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert.
XIII. Pozostałe informacje:
-
-
Osoba uprawniona do kontaktu z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania:
-
Klaudia Dybus, mail: klaudia.dybus@seron.pl , tel. 601 597 298
-
-
Poprzez złożenie oferty Oferent wyraża zgodę na podanie do wiadomości pozostałych Oferentów szczegółów oferty. Oferent ma prawo nie wyrazić zgody na podanie do wiadomości szczegółów technicznych przedmiotu zamówienia.
-
Złożenie oferty nie stanowi zawarcia umowy.
-
Oferty, które nie spełniają wymagań określonych w zapytaniu ofertowym nie będą rozpatrywane.
-
Zamawiający zastrzega sobie możliwość do przeprowadzenia negocjacji z wybranymi oferentami, w celu doprowadzenia do polepszenia warunków zamówienia, głównie ceny.
-
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Oferty częściowe lub wariantowe nie będą brane pod uwagę.
-
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania ofertowego na każdym etapie prowadzonego postępowania i nie wybrania żadnej z przedstawionych ofert bez podania przyczyny. W przypadku zaistnienia powyższych okoliczności Oferentom nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
-
Postępowanie nie jest prowadzone w oparciu o ustawę z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo Zamówień Publicznych, dlatego nie jest możliwe stosowanie środków odwoławczych określonych w tej ustawie.
-
Treść zapytania ofertowego wraz z załącznikami jest dostępna:
-
– W bazie konkurencyjności pod adresem: www.bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/
– W oryginalnej wersji w siedzibie Zamawiającego – całość dokumentacji, a treść zapytania na tablicy ogłoszeń,
– W wersji elektronicznej na stronie zamawiającego www.seron.pl w zakładce „Aktualności”, gdzie znajduje się treść zapytania ofertowego oraz link pod którym znajdują się niżej wymienione załączniki do zapytania.
Załącznikami do niniejszego dokumentu są:
Nr |
Nazwa załącznika: |
1 |
Formularz ofertowy |
2 |
Wzór zamówienia |